Praktisk information
Send din tilmelding online
Nederst på hvert kursus finder du et link til en tilmeldingsformular. Udfyld formularen og klik på ”send”. Herefter får du først en kvittering i dit vindue og dernæst en mail. Modtager du ikke en mail med bekræftelse inden for få minutter, så kontakt kursus@cfh.ku.dk Dermed kan du sikre dig, at du har tastet din tilmelding ind på det ønskede kursus.
Optagelse
Du vil få endelig besked om optagelse, når tilmeldingsfristen udløber, eller så snart holdet er fyldt op. På den måde sikrer vi, at alle bliver optaget efter først-til-mølle princippet.
Venteliste
Hvis der ikke er plads til alle tilmeldte, får du en mail om, at du er på venteliste. Hvis der kommer afbud, vil vi kontakte dig for at høre, om du fortsat ønsker at deltage.
Aflysning
Hvis der er for få tilmeldte, kan vi blive nødt til at aflyse et kursus. I så fald vil du blive informeret inden for en uge efter tilmeldingsfristens udløb.
Afmelding
Du kan melde afbud frem til 14 dage før kursusstart. Ved senere afmelding eller udeblivelse er du bundet af betalingen. Dette gælder dog ikke for supervision. Afbud skal meddeles via mail til: kursus@cfh.ku.dk.
Afbud pga. sygdom ændrer ikke på afmeldingsfristen. Du har dog mulighed for at sende en kollega i stedet for.
Betaling
Vi sender en faktura til dig ca. 14 dage før kursusstart. Ved supervision kan det være op til en uge før.
Undervisningsmateriale
På alle vores kurser vil du få udleveret et print af vores slides mm.
Derudover vil du på en del af vores kurser få materiale, som du vil kunne bruge i dit daglige arbejde. Det kan f.eks. være testmateriale til udredning af borgere med sjældne hjerneskadefølger, træningsmanualer, billedmateriale til kommunikation med afasiramte m.m.